Az eltelt három hét...

Több mint három hete írtam, hogy folytatom a készítés leírását az utógondozással. Azóta annyi minden történt...
Voltunk Rómában. Az ...Ághegyen oldalon korábban ezt írtam:
Róma - mert míg szikkad a polcon a birsalmasajt (és Kata forgatja helyettem), pár napot ott leszünk. És, hogy szerelem lesz, abban biztos vagyok
Nem lett szerelem. Persze jó lenne visszamenni, mert érték rengeteg van ott is, de a szerelem más. Az maradt a Tisza-tó, meg Mátraszentimre (ha helyekre gondolok). Szép kertek persze ott is vannak:

A Vatikán kertje


Róma a birsalma szempontjából csak azért érdekes, mert mikor itthon hagytuk, még elég friss volt, kicsit tartottam tőle, hogy míg mi utazunk, bevonz valami rosszaságot. Mondjuk penészes lesz.
Tenni kell érte, hogy ne legyen! Alább írom is, hogy mit.

De történt még egy nagyon fontos dolog időközben: megérkezett a kistermelői regisztrációnk kérelmére a pozitív válasz. :-) Ez azért jó, mert így nem csak képben és szóban tudom megosztani az érdeklődőkkel a finomságot, hanem teljesen hivatalosan fizikai valójában is. Szóval értékesíthetjük! (Sajnos korlátozott területen, de erről majd a hivatalos lapon írok).

És akkor öntsük a sajtot formába!

Népszerű bejegyzések